Padah Di Viralkan!! Suami Isteri Hina Seorang Despatch Tayar Motor Dengan Mengatakan "mat rempit bodoh bawak tayar",


Seorang Remaja Yang Membawa Tayar Motor Ketika Hujan Dan Berhenti Di Traffic Light Dan Lalu Sepasang Suami Isteri Terus Menhina Dan Berbaka Cacian Dan Di Anggap Seorang Mat Rempit Yang Tak Berguna!!

Kepada abang dan kakak tadi yang bencikan mat rempit mcm saya., tak perlu hina saya bawak tayar dibadan redah hujan lebat, yee saya tahu saya tak mampu beli kereta macam akak, tapi perlu ke hina saya masa di traffic light tadi? Saya sedih dengan sikap akak n abg, saya cuma mencari sesuap nasi, saya bukan org kaya mcm abg n akak, minta maaf klau saya bawak tayar tadi memburukkan permandangan akak n abg sedang bawak kereta.. hmmmm.. sampai hati cakap saya "mat rempit bodoh bawak tayar".. kesian anak akak n abg dpt mak bapak yg kurang ajar !!!!

Padah Di Viralkan!! Suami Isteri Hina Seorang Despatch Tayar Motor Dengan Mengatakan "mat rempit bodoh bawak tayar", Padah Di Viralkan!! Suami Isteri Hina Seorang Despatch Tayar Motor Dengan Mengatakan "mat rempit bodoh bawak tayar", Reviewed by Ahmad Zulkifli on 10:21 PM Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.